Door Peter Panneman
Na een druk weekendprogramma waarin de talenten van Parkstad het mochten opnemen tijdens een toernooi tegen leeftijdsgenoten van oa Ajax, PEC Zwolle, OH Leuven, FC Groningen, FC Emmen en nog meer gerenommeerde BVO’s was het zondagochtend tijd voor de start van de nieuwe cyclus. Daarbij werden eerst de sponsoren in het zonnetje gezet bij de nieuwe start van Voetbalacademie Parkstad.
Hierbij zijn de nieuwe deelnemers van Voetbalacademie Parkstad in kleding gezet door de trouwe sponsoren Abutherm, NN Reclame, Siefkes Vastgoed, Nedmag/Samen, Valkema Sport en Bluearchitect. De sponsoren ontvingen een geschenk als dank namens de deelnemers.
Dit gebeurde zondagochtend op het Leer- en Sportpark de Langeleegte, waar de eerste training van de nieuwe Najaarsmodule heeft plaatsgevonden. Mede dankzij de sponsoren wordt het de Academie mogelijk gemaakt om er een professionelere invulling en uitstraling aan te geven. Door de groei en de verscheidenheid aan deelnemers van de verschillende verenigingen, leeftijden en niveaus is het voor de Academie goed mogelijk om de deelnemers een gerichter programma aan te bieden, waarbij plezier en uitdaging centraal staan.