BELEVING - “We willen in Veendam een plek zijn waar klanten kunnen (re)creëren, ontmoeten en inspiratie op kunnen doen; een belevingswinkel dus”, vertelt Belinda, de creatieve duizendpoot achter ’t Veenhuus. Volgens Belinda is samenwerken de spil van het succes. Lidia Vedder, oprichter van Hoe Vedder Living & Lifestyle voegt daarom binnenkort een extra dimensie toe aan de winkel: workshops op het gebied van interieur & styling.
't Veenhuus Veendam is een sociale onderneming met hart voor de medemens. Binnen de onderneming is een warenhuis gevestigd gericht op de verkoop van brocante, antiek, vintage, kleding en woonaccessoires. Op sociaal gebied biedt het plaats voor arbeidsmatige dagbesteding en sociale ontmoeting. En binnenkort kan men ook voor een kopje koffie of thee terecht in de gezellige bistro.
Hoe Vedder is een creatief bedrijf op het gebied van (grafisch) ontwerp, interieur- & stylingadvies. Lidia wil zoveel mogelijk mensen inspireren om wonen en leven in (eigen & wijze) stijl leuker te maken. Het ontwerp van een zakelijk logo, een unieke geboortekaart en een interieurmetamorfose behoort tot de mogelijkheden. In haar blogs schrijf Vedder over alles wat ze tegen komt, creëert en omarmt op het gebied van living & lifestyle.
Op 7 en 21 april van 19.00 – 21.00 uur starten de workshops macraméknopen aan het Veenlustplein 16 in Veendam. En op 19 mei en 9 juni kunnen deelnemers hun foto op hout zetten. Er is maximaal plaats voor 10 personen per avond. Opgave is mogelijk via info@hoevedder.nl. Meer informatie is te vinden op de website van Hoe Vedder of loop even binnen in de winkel!